öfkeliyim çok

20:48

Yıllardır adli sistem içerisinde yer alan biri olarak N.Ç. ile ilgili kararın yargıtay tarafından onanması inanılmaz üzdü, öfkelendirdi beni. Durdum, düşündüm; bu zamana kadar aldığımız onca çocuk hakları, çocuk ihmal ve istismarı ile ilgili eğitimlerin sonucu bu mu olmalıydı, bu konular yargıda bu kararı verenlere hiç mi anlatılmadı, N.Ç. nin yerinde kendi kızları olsa sonuç aynı mı olurdu diye... Cevap bulamadım sorularıma, içim acıdı, burkuldu. TV. de izlediğim dönemin sosyal hizmet uzmanının yakarışları, mağdur sıfatıyla katıldığı davada mağduriyeti pekiştirilen çocuğun hayatına katılan ve onarılması çok güç travmatik etki nerdeyiz, nereye gidiyoruz sorularını beynimin içinde döndürüp durdu. Rıza mı? Hem de 13 yaşında. Yok artık deyip tekrarlıyorum içimden: Ben onlar gibi olup sistemin içinde kaybolmayacağım...  

You Might Also Like

0 yorum