Tatlı bir keşif

20:13

Çikolata delisi olmama rağmen tatlıya pek düşkün değilimdir ben, çok nadir canım tatlı çeker. Tezat ama çikolatalı tatlıları sevmem, aramam, içindeki çikolata değil de kakaonun yoğun tadı olduğundan sanırım. Tadını, adını bilmediğim bir sürü tatlı vardır, eminim. Bir de geç keşfettiklerim var.  Künefe mesela, üniversiteye gidene kadar böyle bir lezzetten mahrum kaldığıma, adını duymadığıma inanmak güç, ama öyle. Soğuk Ankara günlerimde tanıştım içimi ısıtan, yakan bu lezzetle, tanıştığıma da pek memnun oldum. O zamanlar Tarihi Mutfak diye bir yerde yerdik, hala var mıdır, eskisi gibi güzel yapıyor mudur bilemem, iyisini yapan bir yer bulunca kaçırmamak lazım. Çoook geç keşfettiğim diğer bir tatlı höşmerim, çok sevdiğim  Balıkesirli arkadaşım sayesinde 30'lu yaşlarımda tanıştığım bu tatlıyı pek sevdim, canım arkadaşım dün yine memleketinden dönüşünde getirivermiş bu güzel tatlıdan. Zaman Höşmerimleri diye bir yerden almış, sanırım meşhur bir yer. Ben şimdilik Yeniköy ve fıstıklı çeşitlerinin tadına bakabildim, ikisini de çook beğendim. Daha bir çok çeşidi varmış. Kargoyla adrese de gönderiyorlarmış. Siz de höşmerim sevenlerdenseniz buraya bir göz atın derim. Ben gidip biraz daha yiyeyim en iyisi. 

You Might Also Like

3 yorum

  1. bilyor musun ben künefeyi çok sevmek istememe rağmen bi türlü sevemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ah Miacım, sevmek için iyi yapılan yerlerin tavsiyesini alıp birkaç kez daha dene, belki zaman gerekiyordur sevmen için:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de seviyorum künefeyi, çok hem de :)

    Selin

    YanıtlaSil