Ben biraz böyleydim, geçti...

14:28

İçim sıkıldı benim bu haftasonu, dışarıda inanılmaz güzel, güneşli bir hava varken ben kararttım bulutlarımı kapattım kendimi eve, hapsettim, üzdüm, sıktım, bunalttım, istemezdim böyle yapmayı, hem hak etmemiştim de zaten, attım attım içime sonra tutamadım kustum tüm düşüncelerimi, paylaştım canımı sıkanla, anlayış gösterdi, hak verdi, hatta özür diledi, ama yetti mi yaşadıklarımı, hisettiklerimi silip atmaya, yakılıp gidenleri onarmaya. Bakalım yaşayalım görelim. Pazartesiye yeni bir umutla başladım, içimi ısıttı bu kez dışarıdaki güneş. Hem toparlandım da. Sadece şuna ihtiyacım var: zaman, zaman, zaman...

You Might Also Like

4 yorum

  1. O zaman sana şu şarkıyı armağan ediyorum:
    Oluruna bırak, her neyse geçer, hayatı zulmedip üzülmeye mi değer?

    YanıtlaSil
  2. su gecmeyen zxamanı gecırecek bır sey bulsam bıll gates o bu su kımmıs en zengını ben olacam nıhahahha :D

    YanıtlaSil
  3. zaman herşeye iyi geliyor canım.sen de fırsat bulursan at kendini dışarı çok iyi geliyor.test ettim onayladım.yenilendim adeta...güz bir gün olsun.sıkıntıların hemencicik uçsun gitsin...

    YanıtlaSil
  4. Kitana'm; aldım o şarkıyı ben baş ucu şarkım yaptım, bir de düşüremedim dilimden bir türlü

    Grace; valla bulsak da kullansak ne güzel olur

    Smilena; ne güzel yenilenmişsin, darısı başıma, uçuyor yavaş yavaş sıkıntılarım, sağol iyi niyetin için...

    YanıtlaSil