Otizmi anlamak...

23:24

Bu gün Dünya otizm farkındalık günüydü, ne kadar tanıyoruz biliyoruz otizmi, farkında mıyız otizmli çocukların/kişilerin. Benim 2,5 yılım otizmli çocuklarla, onların farklı gelişim özellikleriyle birlikte geçti, öyle özeller ki her birinin farklı dünyasını keşfetmek çok özeldi benim için. Bu günün anlam ve önemi için Tohum Otizm Vakfı tarafından hazırlanan bu videoyu paylaşmak istedim sizlerle.






Bir de kitap tavsiyem olacak. "Süper İyi Günler" adı. Otizmli bireyleri daha yakından tanımanızı, düşünce mekanizmalarını kavramaızı sağlayacak, süper keyifli, sıcacık bir kitap. Kitapta Christopher Boone'un sıradışı hikayesi anlatılmakta. Kitap için Chistopher diyor ki "Bu komik bir kitap olmayacak. Espri yapmasını bilmiyorum, çünkü onları anlamıyorum". Bu kitabı okurken mutlu olacağınıza kefilim.











**Görsel alıntıdır.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu kitabı görünce çok sevindim, Christopher espri yapmayı bilmiyor ama kendi dünyasını oldukça esprili şekilde anlatıyor farkında olmadan!
    Bence herkes okumalı ve onların farklı, zengin dünyalarına misafir olmalı. Bu kitap en sevdiklerim, alıp hediye edesim gelenlerin arasında başı çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu kitabı, kesinlikle herkes okumalı, keşfetmeli onların rengarenk dünyasını...

      Sil