Bursalı Blog Yazarları Crowne Plaza'nın iftar yemeğinde buluştu....

21:31

Uzun bir aradan sonra merhabalar, 
Yazın gelişi, iş yoğunluğumun artışı, rehavete kapılışım derken yine uzak kaldım blogumdan. Yoğunluk içinde debeleşirken ben, sıcacık sesiyle Smilena'm aradı beni geçen gün, Bursa Crowne Plaza'nın düzenlediği Bursalı blog yazarları iftar yemeğine davet etti. Önceki akşam sıcacık, keyif dolu bir iftar yemeği gerçekleştirdik rengarenk kişilikli blogger arkadaşlarımla birlikte. Bizi bir araya getiren, güler yüzlerini hiç eksik etmeyen, lezzetli yiyecekleri şık sunumlarıyla birleştiren, iftar yemeğimizi müzikle süsleyen, hediyeleriyle bizi şaşırtan, ilgili, titiz mekan sahibimiz Crowne Plaza yönetimine, bizlerle yakınen ilgilenen Gamze ve İrem hanımlara, başta blogger arkadaşım  Elif Şahin olmak üzere bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım... Sizleri o günden karelerle baş başa bırakayım, sevgilerimle....












You Might Also Like

10 yorum

  1. Bursalı kızlar şahanesiniz. Yanınızda olmayı çok isterdim. Samsun'dan sevgilerimi gönderiyorum hepinize:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)) Yolunuzu bu tarafa düşürürsünüz inşallah yakın zamanda :)) sevgiler...

      Sil
  2. Ah ne güzeeel, eminim çok keyifli bir akşam geçirmişsinizdir, zaten hepinizin gülüşünden de belli bu :)
    Çokta güzel poz vermişsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Ben davetli değildim malesef:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım listesinin nasıl oluştuğunu bilmiyorum ama umarım bir sonraki sefer birarada oluruz:))

      Sil
  4. hepınız cok guzleısnız ıyıkı bole bulusmalar var

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel, sevdiğimiz insanlar hep oradaymış yahu :) daha nice ramazanlara.

    YanıtlaSil
  6. hakikaten o liste nasıl oluştu ???kuzumm

    YanıtlaSil
  7. ne güzel keşke bizde de böyle aktiviteler olsa .

    YanıtlaSil