biryudumkitap.com

10:39



Sevgili blog arkadaşım Eren'in blogunda gördüğüm duyuru sayesinde abone oldum bir yudum kitap projesine. Bu sabah 08:30'da mailime gelen ilk alıntı yüzümü gülümsetti, içimi ısıttı. Siz de her sabah 5 dakikada, belki kahvenizin yanında, belki işe giderken yolda posta kutunuzda güzel bir kitaptan güzel bir parça okumak, yeni kitaplar keşfetmek isterseniz mail adresinizi biryudumkitap.com sitesine bırakmanız yeterli. Aşağıdaki görüntü ilk günün kitabından, sevgiyle kalın...






You Might Also Like

10 yorum

  1. aaa harika bir projeymiş :) çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim, bu gün ilk maili alınca da hemen paylaşayım dedim:))

      Sil
  2. Harikaymış hemen koştum siteye. Aslı'cım çok sağol ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook'ta da paylaştım hemen :) Teşekkür edenlerin çoğalacak :)

      Sil
    2. Rica ederim Merve'cim, sevdiğim bir şeyi paylaşayım dedim, sevgiler:))

      Sil
  3. Çok naziksiniz, çok teşekkür ederim benden de bahsettiğiniz için:) ben de sevinçle karşıladım ilk günün alıntısını, ne güzel, keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Proje harika, kitap okuma isteğini arttıran herşey harika^^

    YanıtlaSil
  5. Duydum ben de... :)

    Ben de beklerim... İyi günler! :)

    YanıtlaSil