Blogumda harem kurdum:)

01:40



İlk mimim buna kısmetmiş, bir ince ses beni mimlemiş. Mimin konusu kendi kişisel haremimizi kurmamızmış. Karşı cinsten oluşan haremimde kimler mi var?

* Tabii ki sevdiceğim, biriciğim: Onsuz keyif alamam ki ben...

* Mehmet Günsur tabii. O öyle gülümsesin dursun sevimli sevimli haremimde:))

* Jean Christophe Grange: Bol bol sohbet edelim onunla, gizini, sırrını anlatsın bana, çözmeye çalışayım zekasının, yaratıcılığının sırlarını...

* Christopher Nolan: Seviyorum ben bu adamı, yapıtlarını. Değiştiriversin biraz tarzını, komplike bi harem filmi çekiversin benim haremimde.

* Johnny Depp: Onsun olmaz tabi haremim, severim, beğenirim kendisini, ama çikolatadaki (chocolat) haliyle gelsin...

* Ethan Hawke: Olmalı olmalı o da olmalı.

* Javier Bardem: Hmm unutmamalıyım bu karizmatik İspanyol'u.

* Joseph Fiennes: Sevimli, çekici İngiliz de hoş gelmiş haremime..

Tamam beğendim ben bu haremi, bu kadar kişi bana kafi..

Ben de bu mimi Kitana ya, LaVienRose a, Özge Bayrak a ve FİDOLAND a gönderiyor, cevapları merakla bekliyor, kolaylıklar diliyorum...


You Might Also Like

0 yorum