şaşkın bahar

19:37

Havalar bir enteresan yine. Bir bakıyoruz basık, nemli nemli aşırı sıcak bir hava, bir bakıyoruz fırtına, sel. Nisan yağmuru böyle olmaz benim bildiğim, yağar geçer havayı soğutmaz, hem dengemizi bu kadar bozmaz. Cumartesi günü kararan havaya rağmen bebek ziyaretlerimizden bir yenisini yaptık, tombik yanaklı miniğimizi kucakladık, kokusunu içimize çektik, sonra kızlarla dışarıda dolaşmayı gözümüz yemediğinden bir alışveriş merkezine vardık, azıcık dolaştıktan sonra sel sularıyla zor attık kendimizi eve. Pazar günü de aynı kasvet hakimdi gökyüzüne, ev işleriyle baş başa kaldım ben de. Hafta boyu böyle olacakmış hava, çizmelerimi çıkartsak acaba yine??




Bu kolyeyi bir kaç gün önce evde kalmış artık boncuklardan yaptım. Aslında aysstyle da gördüğüm bir kolyeden esinlenmiştim, inciler biraz küçük evdeki eski boncuklar da pek uyumlu olmayınca ortaya böyle bir şey çıktı, ben sevdim yine de, taktım, kullandım bile..



Fesleğenlerim sonunda büyümeye başladılar, mis gibi de kokuyorlar, mutluyum çok:)


Bu da buzdolabımdan bir görüntü, şehir magnetlerimi çok seviyorum, gittiğim yerlerden almaya çalışıyor, dostlarımın getirdiklerini de benimkilerin yanına ekliyorum, bazen bakıyor bakıyor yeniden gitmek istiyorum oralara.

Bir haftayı daha devirdik. Herkese yağmur suyuyla az ıslanılarak geçirilen güzel bir hafta diliyorum. 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bende çok severim magnetleri,her gittiğim yerden elimde magnetle geri dönerim:)Fesleğenlerinde harika ,darısı benimkilere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cadıcım, ben de alırım mutlaka magnet. Senin fesleğenlerin de büyür inşallah. Sevgiler...

      Sil
  2. Kolye çok şık duruyor.
    Fesleğenlerin de büyümüş, oh ne güzel. Mis gibi de kokar şimdi onlar. Zeytinyağı gezdirilmiş domates dilimleri üzerine ya da salata üzerine ya da makarna üzerine taze fesleğen gibisi yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Semi'cim. Evet büyüyorlar yavaş yavaş, kokusu da mis. Hepsini deneyeceğim domatesleri de, salatayı da, makarnayı da. İştahım kabardı şimdiden, öneriler için sağol:)

      Sil