Nevale by Elemeği

09:41


Hani bazı mekanlar vardır, içeri girdiğiniz anda büyüler sizi. Sadece leziz tatlar sunmaz da görselliği ile de çeker içine. İşte benim için Nevale öyle bir mekan. Açıldıktan kısa bir süre sonra arkadaşımla ziyaret ettiğim Nevale'yi bu kez sevgili blogger arkadaşım 'Kurabiyeden Düşler' Ayşe'nin yolunun Nevale'yle kesişmesi ve nazik daveti üzerine ziyaret ettim bir kaç gün önce. 


Leziz ikramlarıyla hoş sohbetler bir araya gelince keyifli bir gün yaşattılar bizlere...


Kafe-restorant bölümünden içeri girdiğimde ise adeta büyülendim. 
Görsel şölen sunan tatlı-pasta çeşitleri mi desem, 







Yoksa fırın bölümünün çeşit çeşit ekmekleri mi




Sanırım hepsinden öte ürün çeşitliliği büyüledi beni...



Nevale menüsünde köfteden pizzaya, pideden tosta pek çok lezzet var. 



Şu anda Özlüce'de hizmet veren Nevale'nin pek yakında Korupark ve Zafer Plaza'da da şubeleri açılacakmış. Ayrıca piyasaya sunacakları kestane şekerleri de gerçekten pek lezzetli ❤️


Bunca güzelliğin içinde yapılan keyifli sohbetin sonunda yüzlerimizde tebessüm...


Bu güzel gün için tüm Nevale ekibine ve sevgili Ayşe'ye çok teşekkür ederim. Sanırım bundan sonra sık sık buraya uğrayabilirim🙈🙈🙈













You Might Also Like

3 yorum

  1. Çok sık gittiğimiz bir mekan ahh o pastalar yüzünden kg alıyorum o ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Bursa'ya geldigimde yolumu buraya dusurmeliyim oyleyse ;) Mekan cok guzel gozukuyor, sizi bir arada gormek de pek guzel :) Bu arada merak ettim arkada el sallayan teyzeler de blogger tayfasindan mi yoksa diger musterilerden mi? :D
    Opuyorum canim kocaman..

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir gün olmuş bence :)

    YanıtlaSil