Son günlerde...

11:05

Yeni yıl temalı yaptıklarımdan bir önceki postta bahsetmiştim. Yılın bitmesine sayılı günler kala bir şeyler daha yapayım dedim evim için. Geçen hafta sonu sevgili arkadaşlarım Sema ve Zuhal'in katıldıkları kermesten aldığım süslerimi ağacıma astım, baktıkça mutlu oluyorum..




Ağacımın tepesine istediğim gibi bir yıldız bulamadım. Bu blogun sahibinin instagram hesabında gördüğüm kağıt pipetlerle yapılmış yıldızdan yapıp koyduk ağacın tepesine...



Kağıtlarla oynamak çok keyifli, duvar süslümek de öyle. Geçen akşam bu yıldızları yaptım, aralarına ağaç süslerinden ekleyip ipe dizdim. Kapının yanındaki aynamın üstüne astım...


Havalar serinleyip evde daha fazla vakit geçirmeye başlayınca, bir de bloglar ve instagramda biraz fazla vakit geçirince karşılaştığım lezzetli tarifleri yapmadan duramıyorum. 


Apple Crumble ı Sema'nın ig hesabında görür görmez yaptım çok beğendik, şip şak leziz mi leziz bir tatlı... Ilıkken dondurmayla yenmesini tavsiye ederim...

Sevgili Aylin'in ev yapımı çikolatalı pudingi de çok leziz...

Semra'nın milföylü ıspanaklı kişini evdeki pırasaların değerlenmesi için ben pırasalı yaptım, çok da güzel oldu....

Ayda'nın kurabiyeleri de denediklerim arasında, uçlarını erittiğim çikolataya eklediğim portakal kabuğu rendeli karışıma batırdım, çay saatlerimizin vazgeçilmezi oldu...

Tüm bu denemeler sonunda gelsin kilolar demekten başka çarem yok sanırım, aman ne yapalım hayat böyle güzel... Bazen yeriz, bazen eritiriz:)) Tarifler için çok çok teşekkür ederim tüm blogger arkadaşlarıma....






You Might Also Like

2 yorum

  1. Evin renklenmiş ne güzel:) Sana bir şey söyleyeyim, benim ev henüz bu havada değil. Birkaç bir şey var ama her şeyi çıkarmadım. Geçen yıllarda kağıtla da çok şey yapmıştık. Bu yıl yapmadık o yüzden.
    Senin yaptığın kağıt yıldızları çok seviyorum. Basit yapması da. İster as, ister paket süsle, ister ağacı:))
    Yaptıkların için ellerine sağlık, hepsi nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler ayrıca favorim olsa da, hepsi nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil