geçen haftadan...

21:49

Geçen hafta bir eğitim için Ankara'daydım, eğitim vasattı ama eğitim bahane, gezmek, sevdiklerimi görmek şahane konseptiyle düştüm yola. Sivrihisar'a doğru penceremde aşağıdaki manzara, kulaklarımda da bu şarkıyla


Aşırı sıcak bir hava karşıladı beni Ankara'da, götürdüğüm hırkalar bana ağırlık yapmaktan başka bir işe yaramadılar. İlk üç gün ful eğitimle resmen mesai yaptım, arkadaşlarımla dostlarımla akşam saatlerinde görüşebildim ancak. 


Deniz'im, dostlarımın minik oğlu büyümüş biraz daha ben görmeyeli, çok iyi anlaştık bu kez, ayrılmak istemedim yanından hiç. 


Okuluma akşam saatinde gidebildim. Her köşesini özlediğim gibi bu tabloyu da özlemişim. Alt resimde pek görünmüyor ama arkamdaki binam yurdum. 5 yılımı geçirdiğim, paylaşmayı, sorumluluk duygusunu, olgunluğu, büyümeyi, ders çalışmak için çok zaman harcamamayı, daha iyi kağıt oynamayı bana öğreten yer, ODTÜ 5. yurt. Üniversite yıllarımı özlüyorum.


Eğitim tamamlandıktan sonra ailemi görme zamanı geldi, bir süre önce annemler babamın rahatsızlığı sebebiyle Ankara'ya, ablama yakın bir eve taşındılar, benim dışımdaki tüm aile bireylerim Ankara'dalar artık. Hepsini iyi gördüm bu kez, keyifli vakit geçirdik. 


Benim şımarık yeğenim Emre de kocaman olmuş tabi... Hafta sonu dostlar ablamı ziyarete geldiler, Emre Deniz'e ağabeylik yaptı.

Birlikte tv izlediler

Oyunlar oynadılar

İnsanın sevdiklerini bir arada görmesi ne güzel. Döndüm Bursa'ya, yoğun tempoya. Ev-iş-spor salonu arasında mekik dokumaya devam.. Hafta sonu gelsin hemencecik...


You Might Also Like

14 yorum

  1. Ankara hasretiyle actim post'unu. Fotograftaki tabelalari gorunce kalbim pit pit etti, biliyorum ben bunlari dedim, ODTU'mden:) Pek cici fotografinin cekildigi yeri de adim gibi biliyorum. Ne guzel anlatmissin sana kattiklarini. Ben de cok ozluyorum universite yillarimi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlem duyuyorum hep, seninki daha zor tabi, çok daha uzaktasın. Ben de minikkuşun, funda'nın fotoğraflarına hasretle bakıyorum hep. Okulumun bana kattıkları saymakla bitmez, ne güzel yıllardı...

      Sil
  2. Bende Ankara'da okudum ve üniversite yıllarımı çok özledim, bir daha hayatımda bir dönem yaşamam gerekirse kesinlikle o günlere geri dönmeyi dilerdim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hayatında hangi dönemi tekrar yaşamak istersin sorusuna üniversite yıllarımı diye cevap verenlerdenim:)

      Sil
  3. Benim de eşim ankaralı, sadece bir kaç kez gitmeme rağmen o kadar seviyorum ki ankarayı... Orada yaşamayı çok isterdim.

    Ne mutlu sevdiklerinle bir araya gelebilmişsin, tam bu noktada darısı başıma, istanbulumu görmeye diyorum :)

    Oğlun inanılmaz şeker maaşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ponticim sevdiklerimle bir aradaydım kısa süreliğine de olsa. darısı başına. Resimlerdeki oğlum değil yalnız, büyük olan yeğenim, küçük olansa arkadaşlarımın oğlu:))

      Sil
  4. Eğitim bahane olmuş gerçekten, hasret giderilmiş.
    Ne güzel, ailen de orada demek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Semicim, eğitim bahane oldu gerçekten. Ablam eşinin işi, kız kardeşimse kendi işi sebebiyle Ankara'dalar. Annem ve babam ise maalesef zorunlu nedenlerden bir kaç aydır Ankara'dalar ve sanırım hayatlarının geri kalanında orada olacaklar.

      Sil
    2. Babanın rahatsızlığı vardı sanırım, değil mi?
      Acil şifalar diliyorum babacığına...

      Sil
    3. Evet Semi'cim babamın bir rahatsızlığı var, çok teşekkür ediyorum ilgin için..

      Sil
  5. hoş bir seyahat olmuş.banada lazım seyahat etmeye bayılanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş du gerçekten. Seyahat etmeyi ben de çok seviyorum. Darısı başına:)

      Sil
  6. eğitim bahane, aileyle geçirilen zaman, özellikle emre ve deniz şahane:))
    sevgiler ebygale'cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu Nagehancım, sevgiler..

      Sil