Bozcaada gezimiz...

22:07

Bu yıl tatile Ağustos ayının son haftasında gidecek olmamız sebebiyle ayaklarımızı suya sokmak için o kadar beklemeyelim dedik ve Temmuz ayının ilk haftasonunda kendimizi 2 günlüğüne Bozcaada'da bulduk. Geçen yıl kendime bir söz vermiştim, ilk kez gittiğim adaya kısmet olursa her yıl kısa kısa da olsa gitmeyi istediğime dair. Bu yılkini gerçekleştirdim, inşallah devamı gelir.

Cuma günü öğlen çıktık Bursadan yola, yol üzerinde acıktık haliyle. Pek alternatifimiz yoktu yemek için. Eşim Erdek'e girmeyi teklif etti, oranın meşhur bir tostçusu varmış, ÖGS. sanırım hayatımın en güzel tostunu yedim orda, gerçi tosttan öte bir şeydi sanırım, tamamını biteremeyip akşam yemeği de yaptım kendime, şu güzelliklere bakar mısınız, yolunuz düşerse mutlaka gidin deneyin derim:))

3,5-4 saat kadar süren araba yolculuğumuzun ardından Geyikli'ye vardığımızda ve saat 18:00'de kalkacak olan feribota son anda yetiştiğimizi gördüğümüzde sevinçten havalara uçtuk, geçen yılki feribot bekleme maceramızdan sonra bu yıl hiç beklemeden neredeyse bomboş feribota atıverdik kendimizi, karşımızda bu manzarayla yol aldık adaya doğru....

Boş dedim ya işte kanıtı, elticiğimle ikimiz sanki feribot yalnızca bize tahsis edilmiş gibi kuruluverdik güverteye..

Adaya varıp pansiyonumuza yerleştikten sonra hemen rüzgar güllerine gitmek için yola koyulduk, malum güneşi orada batırmadan olmaz, yorgunluğumuzu ancak orada atarız diye düşündük, saatte tam denk geldi:))

Sağ tarafımızdaki manzaramız

Veee güneşin batış anı, içimizde tarifsiz bir huzur...

Ertesi gün tiz bir kuş sesiyle uyandık, adaya özgü bir kargaymış meğerse, gün ierisinde  tanıştık kendisiyle

ada sokaklarını gezdik, sakinliği, dinginliği bol bol aldık bünyemize...

Kapılardan birinde direnen bir penguen gördüm ki ben:))

Adanın arka sokaklarından birinden kalenin görünüşü...

Çiçek pasta fırını mutlaka ziyaret edilmeli.  Adanın meşhur bademli kurabiyesi yerine ben size kavala kurabiyesini önereceğim, gidin ve mutlaka tadına bakın:))

Simyon akşam yemeği için çok güzel bir alternatif, balıkları çok lezetli, mezeleri ayrı güzel. Ahtapot salatasını şiddetle tavsiye ederim....

Dönüş günümüzde sevgili Ali beyin yanına uğrayıp, ada ekmeğinin tadına baktık. Ali beyin nazik ve hoş misafirperverliğiyle ekmeğin hikayesini ondan dinledik, bilgilendik...Sindirim sistemine faydalı bu ekmeğin mutlaka tadına bakın fırsat bulursanız, Ali bey kargoyla gönderim yapıyor...

Bol bol da denize girdik Ayazma'nın serin sularında....

İki güncük de olsa Bozcaada iyi geliyor bana, hem mutluluk veriyor, hem de ruhumu doyuruyor, ay tabi midemide:))

İşte böyle bakalım bir sonraki gidişim ne zamana denk gelecek...

Bozcaada'yla ilgili geçen yılki yazım burada...

Ağustos ayı da gelmiş bile... Herkese keyifli günler dilerim:))

You Might Also Like

10 yorum

1. bizde bir kacamak yapip bir kac gunlugune gitsek mi diye konusup duruyorduk, sizin ada fotograflarini gorunce daha bir heves ettim simdi ;)
    nerede kaldiniz, kaldiginiz yerden memnunmuydunuz tavsiye edermisiniz diye sorsam? :)

1. Fırsatınız varsa mutlaka gidin, biz iki senedir Aksoy pansiyonda kalıyoruz, geçen yıl tesadüfen keşfettik burayı. Çok sıcakkanlı insanlar işletiyorlar, odalar küçük ama tertemiz, fiyatı gayet uygun, akraba gibi olduk onlarla, biz bu yılda geçen seneki fiyattan konakladık bu onların fikriydi hatta biz talep etmedik, düşünürseniz benden bahsedebilirsiniz onlara, mail atarsanız bilgilerimi verebilirim:)

2. Ne kadar keyifli bir gezi olmuş, fotoğraflara bayıldım ve anladım ki benimde çok seveceğim bir yer, umarım yine tekrarlarsınız ve bir gün benimde yolum düşer, mutlu haftasonları dilerimm ;)

1. Öyleydi Deryacım, sen de seversin eminim, huzur dolu bir yer, inşallah en yakın zamanda senin de yolun düşer, ben de güzel bir hafta sonu dilerim:))

3. Fotoğraflarla içim açıldı. Ayrıca o tostu gördüm ya şu saatte, mahvoldum! :)
    Bozcaada'ya hiç gitmemiştim. Bir ada sakinliği, huzur akıyor fotoğraflardan
    Çok güzel bir yazı olmuş

1. Umarım bir gün yolun düşer Bozcada'ya, gidip de sevmeyen kimseyi görmedim henüz. Çok teşekkür ederim, sevgiler...

4. Çok güzel bir gezi yapmışsınız. Tebrik ederim. Bozcaada bence Türkiye'nin en kültürel anlamda renkli adası. Mutlaka gidilmesi gereken bir yer. Bir defa gittim ve büyülendim. Bozcaada gezi notlarımı burada bende paylaştım. Güzel bilgiler için çok teşekkürler.

1. Görüşlerinize katılıyorum, çok teşekkürler:)

5. Çiçek Fırınından ziyade bilmiyorum gittiniz mi ama yine kendilerine ait olan Çiçek Pastanesi'ni öneririm.Bozcaada'ya gidipte uğramadan olmaz :)

6. bende gitmek istiyorummmmm orayaaaa:)))